11.3.2016

44 Minä olen paennut



Minä olen paennut sinua 
paennut yksinäisyyttä
joka päivä paennut
niin monin eri tavoin paennut
ja vältellyt kipua
mutta tänään en pakene 
tänään en voi enää paeta
jokin minussa on palanut loppuun

mikään minussa ei jaksa enää paeta
nyt haluan kohdata 
haluan tuntea sinut
haluan tuntea sinut vaikka se sattuu
haluan mennä kivusta läpi 
haluan mennä kivusta läpi ja tulla joksikin
mikä on sen takana
mikä on sen toisella puolella

nyt en enää pakene

lupaan itselleni 
että en enää pakene

tunnen että sielä on jotain kaunista
tai ei, 
ei ehkä olekkaan
pelottaa
ja tiedän että se sattuu
mutta nyt en enää pakene
nyt minun on pakko kohdata

tänään
tänään alkaa uusi elämä

Kuuntele runo Soundcloudissa:

Lataa runo mp3-tiedostona:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti