1.3.2016

35 Hei myötätunto




Hei myötätunto
olemme tunteneet vasta pienen hetken
mutta olen saanut sinulta jo niin paljon
niin paljon kaunista
paljon ja kaunista
niin kaunista että itkettää
enkä häpeä sitä
kiitos
olet valtavan kaunis

mutta oletko nähnyt kiitollisuutta
en tunne häntä
en tiedä missä hän on
olen yksinäinen ja pelottaa
joskus vihainen ja hukassa
harhailen

kaipaan kiitollisuutta
tiedän että olen tuntenut hänet aiemmin
tiedän että hän on yhä elossa
missähän hän on

entä rakkaus
oletko nähnyt häntä
minä olen
mutten koskaan ilman naamaria
paljon erilaisia naamareita

vai näinkö aina jonkun toisen ja vain toivoin
naamarin alla olevan itse rakkauden
siitäkö se tuska tulikin

pelottaa ja olen yksin
onneksi sinä olet kanssani,
myötätunto




Lataa runo mp3-tiedostona:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti