3.4.2016

53 Istun kynttilän valossa



Istun kynttilän valossa
lähellä itseäni
itken
itken voimakkaammin kuin koskaan
itken enkä tiedä miksi
en tunne surua
en ole rikki
en tidä,
mutta annan sen tulla

tuntuu kuin olisi ikävä
mutta samalla 
kuin tapaisi uudelleen
ei, ei se ole joku muu
se olen minä itse

olen ollut kauan poissa
ja nyt olen kotona

yhtä aikaa ilo ja haikeus
olen ollut niin kaukana
niin rikki 
ja eksynyt
mutta nyt olen kotona

halaan
enkä tahdo päästää irti
enää koskaan,
pästää irti

olet niin rakas
olet niin arvokas
olet niin pieni ja heikko
nyt olet turvassa luonani
vihdoinkin saan olla luonasi,
vihdoinkin


Kuuntele runo Soundcloudissa: 

Lataa runo mp3-tiedostona


Kiitos!
Nyt runovarasto on tyhjä
on siis aika lähteä,
elää
ja rakastua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti