21.2.2016

29 Oon löysässä narussa


Mä oon löysässä narussa
toinen jalka ulkona
kilpi nostettuna
tekohymy kasvoilla

tuo hymy kertoo sen 
ettei mua mikään satuttaa voi
koska kilpeni mua suojaa
ja olen jo lähdössä

vaikka sen mulle kerrot
ei se totta voi olla
ei voi olla
en uskoa sitä voi
siksi olen jo menossa
enkä avautua voi

pakenen
pakenen heti kun ei ole enää helppoa
tai tunnu hyvältä
olen jo ulkona

pakeneneminen on helppoa
sen teen aina
sen osaan
siinä olen mestari

taas mietin miksi yksin
missä on hän
joka osaisi avata oikeat lukkoni
syliinsä ottaisi
ja toisenkin kerran sanoisi
että uskoisin

silloin
silloin kilpeni laskisin
silloin olla uskaltaisin
silloin jäädä uskaltaisin

missä on hän joka minit pelastaisi
kuoreni läpi tunkeutuisi
toisenkin kerran sanoisi
koko päivän hokisi
niin että uskoisin

missä on hän?



Kuuntele runo Soundcloudissa:
https://soundcloud.com/jukka-pekka-rokka/29-oon-loysassa-narussa



Lataa runo mp3-tiedostona:
https://drive.google.com/open?id=0B2Wc2hOTbpzDaWlBeEYybGZYc2c





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti